Opgelost door POSTNL: geen postzegelcode ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182715
Gebruiker
cadbury
Datum
8 reacties

Details

De klacht

vanmorgen postcodezegel bestelt en betaald via internet, helaas nog steeds geen code ontvangen via de mail.

De oplossing

graag postzegelcode via mail

8 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Jongepier - van Os,

    Uit uw e-mail begrijp ik dat u een postzegelcode heeft besteld en betaald maar niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dit heel vervelend is en bied u hiervoor mijn excuses aan.

    Ik zou er graag voor willen zorgen dat u deze code alsnog via SMS gaat ontvangen en het bedrag teruggestort krijgt op uw rekening. Hiervoor ontvang ik graag nog uw volledige email adres, mobiele nummer en uw IBAN-nummer.

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Donna
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    cadbury
    Datum
    Dank voor uw reactie. Hierbij mijn gegevens: [gegevens verborgen door moderator]
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Jongepier – van Os,

    Bedankt voor uw reactie en gegevens. Graag verneem ik nog van u voor welk bedrag u de postzegelcode heeft besteld, zodat ik ervoor kan zorgen dat u een nieuwe code krijgt en het bedrag terug ontvangt op uw rekening.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    cadbury
    Datum
    Ik heb 1 postzegelcode van 0,73 euro cent besteld.
    Met vriendelijke groet,
    Anita Jongepier - van Os
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Jongepier van Os,

    Hartelijk bedankt voor alle informatie. Ten eerste wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik heb niet de mogelijkheid om u en een code te sturen en uw geld terug te storten. Graag verneem ik wat u voorkeur heeft. Wilt u deze code nog ontvangen of heeft u liever het bedrag terug op uw rekening?

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

  6. Auteur
    cadbury
    Datum
    De afwikkeling duurt wel heel erg lang (ruim twee weken). Ben zelf werkzaam bij PostNL. Brief is inmiddels verstuurd met een 'normale' postzegel. Graag portokosten retour op bankrekening.
    Met vriendelijke groet,
    Anita Jongepier - van Os
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Jongepier van Os,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat dit zo lang heeft moeten duren. Ik heb het verzoek aangemaakt om dit bedrag terug te laten storten op uw rekening. U zult dit bedrag binnen 3 weken retour ontvangen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  8. Auteur
    cadbury
    Datum
    Dank u wel voor de afhandeling van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cadbury
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy