Klacht POSTNL: Geen producten bezorgd

Klachtnummer
# 482499
Gebruiker
Aruna Ramjas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meerdere producten van bol.com niet ontvangen door post nl. Ik heb wel nu rekeningen die verstuurd zijn naar de incasso. Maar ik heb deze producten niet gehad.

De oplossing

Via email

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat het niet fijn is dat u nu al meerdere zendingen niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - hebben deze zendingen een Track & Trace code;
    - is het verzonden als normale briefpost;
    - op welke datum zijn de producten verzonden

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen