Klacht POSTNL: Geen reactie klacht

Sander van Hoek

Geen reactie op klacht (werd beloofd binnen 2 werkdagen).
Betreft klacht van 09-03-2017 / 11:46:25

Reactie plus oplossing.

Geachte heer, mevrouw Van Hoek,

Ik zou graag voor u willen kijken naar de klacht. Om wat voor klacht gaat het precies? Heeft u een track en trace code van de zending waar de klacht over gaat? Ik kijk graag voor u wat de reactie van de klacht is.

Ik zie de gegevens graag tegem

Jurgen

Hi Jurgen,

Code is 3S0PKA0008971. Het pakket is aangekomen in Zweden, maar niet geleverd op het juiste adres. Retour gestuurd als 'unclaimed', terwijl de ontvangende partij geen bericht heeft gehad. Mij betreft is de oplossing de verzending te compenseren, gezien de prestatie niet is geleverd, danwel mogelijk maken om kostenloos het pakket te wederom te versturen, en af te leveren.

Groet,

Sander
    Sander van Hoek
    'Juiste adres' is wellicht een onjuiste term. Het pakket is überhaupt niet geleverd/aangeboden aan ontvanger na te zijn aangekomen in het depot.
    Geachte heer van Hoek,

Hartelijk dank voor uw reactie, graag bericht ik u als volgt.

In uw bericht geeft u aan dat de barcode 3SOPKA0008971 is voor een pakket naar Zweden. Voor zover ik kan zien is dit een binnenlandse zending. Is dit wel de juiste code? Graag verneem ik van u of dit de juiste is of ontvang ik de code welke hoort voor het pakket naar het buitenland.

In afwachting van uw reactie.

Annelies
    Klantenservice PostNL
    Sander van Hoek
    Excuus de code is 3S0PKE3950940.
    Geachte heer van Hoek,

Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb u per post een formulier toegezonden. Deze zult u binnen een aantal dagen ontvangen. Ik wil u vragen om dit formulier zorgvuldig en volledig in te vullen. Stuur ook een kopie van het verzendbewijs mee en een foto van de adressering zoals deze op het pakket is aangegeven.

Dit formulier zal binnen 30 werkdagen worden verwerkt en u ontvangt hier bericht over.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet

Beste Annet,

Kan dit niet sneller? Ik kan alles digitaal aanleveren. Ik snap dat jullie gezien jullie bij de post werken alles hardcopy doen, maar wees eerlijk, een verwerking van een maand is niet echt meer van deze tijd. Zou je me willen laten welke informatie je nodig hebt en eea gewoon snel oplossen? Ik moet het pakket opnieuw verzenden en ik wil niet dat eea opnieuw wordt geretourneerd en ik weer dit circus door moet.

Mvg,

Sander
    Geachte heer van Hoek,

Nee, er is geen andere wijze om op een andere manier uit te laten zoeken. Ik kan u enkel adviseren om alles zo spoedig mogelijk op te sturen, zodra u het formulier heeft ontvangen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet