Klacht POSTNL: Geen reactie op mijn, door postnl aangeraden, email aan bva-imec@postnl.nl

Emvewe

Een niet bezorgd pakket blijkt volgens postnl bij een (?) afdeling (?) te zijn omdat er info zou ontbreken. Door postnl werd geadviseerd alle gegevens over het pakket naar bva-imec@postnl.nl te sturen.
Zo gezegd zo gedaan. Géén reacties van dit email adres. Weer contact opgenomen met de postnl die mij over bva-imec niets kunnen vertellen en dat ik maar contact op moet nemen met de leverancier vh pakket(!). ??

Antwoord geven ipv de zaak doodzwijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw vraag. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat de klantenservice u heeft doorverwezen om informatie aan te leveren aan het e-mail adres bva-imec@postnl.nl. Dit e-mail adres zal niet reageren op uw vragen, maar alleen de informatie verwerken die u aanlevert over uw pakket. U zou wel een bevestiging van uw e-mail moeten ontvangen.

Ik zou graag met u mee willen kijken naar de huidige status van het betreffende pakket. Daarom ontvang ik ook graag in een reactie op dit bericht de track & trace code.

Emvewe
    Inmiddels is, waarschijnlijk door de mail aan bv-imec, eea in werking gezet en is het pakket aangekomen.
    Jammer blijft dat ik én geen mail gehad heb met verzoek om informatie én geen bevestigingsmail zoals toegezegd door de helpdesk.