Opgelost door POSTNL: Geen reactie terug/storing online reactieformulier

marco.v.s.

Wij hebben een brief gehad, dat er een pakket uit het buitenland is aangekomen. Hierop hebben wij een online reactieformulier ingevuld, maar nooit een reactie terug gehad. Ik heb al een paar keer, nogmaals geprobeerd om het weer opnieuw in te vullen, maar door een technische storing kan dit niet. Ik heb contact gezocht met Post nl, en moest een email sturen. De email heb ik verstuurd, maar ook hierop krijg ik geen reactie van Post nl. Ik begin nou echt wel een beetje boos te worden.

Ik verwacht dat Post nl contact met mij opneemt, en dat ze de storing oplossen bij de online ractieformulier.

Geachte heer van Spanning,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig om te horen dat het inklaren van uw pakket niet verloopt zoals wordt aangegeven. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik begrijp uit uw bericht dat u meerde malen het BVA formulier heeft ingevuld op www.postnl.nl/bva maar dat dit zonder succes is. Ik begrijp dan ook zeer goed dat dit zeer teleurstellend is en dat u hier boos van wordt. Ik wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden voor het gedane ongemak.

In mijn gegevens zie ik dat het pakket vandaag is bezorgd op de afhaallocatie in Bolsward. U kunt het pakket afhalen bij Primera Bolsward, Nieuwmarkt 13, 8701KK Bolsward.
    Omdat er bij het inklaren van uw zending afhandelingskosten zijn gemaakt en er hierbij ook BTW over het product is gerekend moet u inklaringskosten betalen. Vanwege dit feit is het pakket direct naar een afhaallocatie gestuurd. Ik adviseer u om bij het afhalen ook uw legitimatie mee te nemen.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nathan

marco.v.s.
Uiteindelijke oplossing Ik kan mijn pakketje ophalen. Ik vind het alleen jammer, dat je met een omweg postnl kunt bereiken. Maar toch super blij.