Opgelost door POSTNL: Geen reactie van BVA-imec PostNL

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 531407
Gebruiker
FridaNwelle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een brief ontvangen van PostNL met track & trace code, om mijn pakket te traceren en informatie te geven aan douane. Maar de track & trace code is wordt niet gevonden en ik krijg geen informatie van PostNL, ook geen contact met douane want ik moest een inklaring doen. Ik heb 4x een e-mail gestuurd naar BVA-imec@postnl.nl & BVA-imec@post.nl die ik heb gekregen van PostNL

In het pakket zitten: 2 tassen (1 grote en 1 kleine), 1 paar pumps en 1 paar dames sneakers. Dit heb ik gekregen als cadeau van familie uit Turkije. Het kostte ongeveer €90.

Track & Trace code
Binnenlands : 3SPAMS1817447
Internationaal : CP060710617TR


De oplossing

Ik heb hulp nodig om me pakket te krijgen, voordat het wordt teruggestuurd naar Turkije.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FridaNwelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt. Dat ze me pakket hebben teruggevonden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen