Opgelost door POSTNL: Geen reactie van BVA-imec PostNL
Details
De klacht
Ik heb een brief ontvangen van PostNL met track & trace code, om mijn pakket te traceren en informatie te geven aan douane. Maar de track & trace code is wordt niet gevonden en ik krijg geen informatie van PostNL, ook geen contact met douane want ik moest een inklaring doen. Ik heb 4x een e-mail gestuurd naar BVA-imec@postnl.nl & BVA-imec@post.nl die ik heb gekregen van PostNLIn het pakket zitten: 2 tassen (1 grote en 1 kleine), 1 paar pumps en 1 paar dames sneakers. Dit heb ik gekregen als cadeau van familie uit Turkije. Het kostte ongeveer €90.
Track & Trace code
Binnenlands : 3SPAMS1817447
Internationaal : CP060710617TR
De oplossing
Ik heb hulp nodig om me pakket te krijgen, voordat het wordt teruggestuurd naar Turkije.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.