Klacht POSTNL: Geen restitutie door niet geleverde labels online

# 193546
Rene

Via internet een verzending aangemaakt alles ingevuld via ideal betaald maar kon geen labels downloaden ook werden deze niet gemaild.
Hierna gebeld en advies was om even af te wachten en anders restitutie aan te vragen.
Dit dus gedaan maar postnl beweerd dat het pakket is verstuurd en sluiten dus het dossier ondanks dat ik niets heb kunnen versturen en online staat dat de zending onbekend is is zonder verzender en of ontvanger.

Ze noemen me nog net geen leugenaar.

Restitutie van 6,50 voor een niet geleverde dienst

Geachte heer/mevrouw Van 't Ende,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen restitutie gekregen hebt voor uw label. Dit is uiteraard erg spijtig.

Ik raad u in dit geval aan om nogmaals restitutie aan te vragen en duidelijk uit te leggen dat het pakketje niet verzonden is. Voeg eventueel bewijsmateriaal toe. Ik hoop dat het dan wel geaccepteerd gaat worden.

Bertrand
    Klantenservice PostNL
    Beste Bertrand.
    Dat klinkt leuk, maar bij deze de reactie van post.nl op mijn aanvraag van de restitutie.
    En nee... ik heb geen labels en niets verzonden, en toch stug volhouden bij Postnl.

Zoals in mijn vorige mail is aangegeven, dient u de 2 in een 3 te veranderen. U dient de zending te traceren met barcode 3STUPJ0000789. U zult dan zien dat de zending inmiddels bezorgd is.
    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Bij deze sluit ik definitief het dossier.

Geachte heer Van 't Ende,

Ik heb nog even gezocht op 3STUPJ0000789. Maar volgens de status is dit pakket inderdaad afgeleverd. Hier kunt u de status informatie vinden;

Zou het wellicht om een andere barcode kunnen gaan waarvan u geen label heeft ontvangen?

Annet
    Rene
    Enige wat ik weet is dat ik het pakket een dag later naar een post.nl heb gebracht en nogmaals heb betaald, ik heb op de bank gekeken en hier staat nl order 2BS89NO-2 als referentie.
    Misschien dat jullie daar meer kunnen zien ?
    Geachte heer Van 't Ende,

Ik kan me heel goed voorstellen dat deze situatie erg lastig voor u is.

Het is echter zo dat wanneer een label wordt gebruikt, wij niet meer over kunnen gaan tot restitutie. Mijn excuses.

Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL
    Rene
    Zoals u kunt lezen... IK HEB GEEN LABEL GEHAD DUS OOK NIETS VERZONDEN!!! WAT EEN SLECHTE SERVICE< GEWOON VOL BLIJVEN HOUDEN. MONOPOLY POSITIE !! POSTNL... Schaam je.