Klacht POSTNL: Geen restitutie ontvangen

Klachtnummer
# 503223
Gebruiker
PauloNer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bijna 3 weken geleden formulier ingevuld en vorig week nogeens gemaild maar krijg geen reactie van hun.€91 heb ik nog niet ontvangen. Slechte zaak dit. Heb dit geld hard nodig nu!

Gewenste oplossing

Wil mijn geld zsm terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met het verwerken van uw formulier. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's, en ze nemen zo spoedig mogelijk alsnog contact met u op. Excuses voor het wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen