Klacht POSTNL: geen restitutie ontvangen voor 2 niet ontvangen labels

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487892
Gebruiker
Aphrodite
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Postnl stuurt me van het kastje naar de muur wat betreft restitutie, ook telefonisch. Ik zou aanvullende info moeten geven op een prive manier(?) maar ze zeggen er niet bij waar en hoe, maar niet on-line. Door alle ergernis en tijdverlies geef ik het maar op.

De oplossing

Ik wil gebeld worden door het bedrijf met excuses en DUIDELIJKHEID hoe en WAAR de betreffende info geplaatst dient te worden ter aanvulling van het klachten formulier. (De info van het betaalbewijs heb ik trouwens al doorgegeven). Er wordt nu beweerd dat het een probleem van klachtenkompas zou zijn!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aphrodite
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen bruikbare oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen