Klacht POSTNL: Geen serieuze klachtenafhandeling!

Annemieke09

Pakket zou donderdag 30 november tussen 19:00 en 22:00 uur bezorgd worden volgens track en trace code/postnl app. Om 22:20 de melding: excuses voor vertraging; pakket wordt zo snel mogelijk bezorgd. Volgende dag, vrijdag 1 dec staat er in de app dat pakket bezorgd is op donderdag 30 november om 23:57 uur!!! Gebeld, geschreven... na lang wachten krijg ik als antwoord dat postbezorger beweert dat hij dit door brievenbus heeft gedaan!!! Maar dat kan helemaal niet: pakket is ter grootte v schoenendoos!!! Ik kan het zelfs bewijzen met foto’s maar daar wordt niet serieus naar gekeken... elke keer een amdere smoes gehoord!

Een eerlijk en gedegen onderzoek en ook al heb ik het niet aangetekend verstuurd ... in dit geval wil ik mijn kosten vergoed zien... in elk geval de verzendkosten.... ik heb betaald voor een dienst die ze niet geleverd hebben. Ze zeiden ook nog dat er niet extra voor betaald is en dan kunnen ze dat ook niet vergoeden. Maar ik ben door hun zelfs al aangetekende post kwijt geraakt en dan zullen we het maar niet eens over de andere poststukken hebben!!! Is geen incident meer!!!

Geachte heer, mevrouw Jansema,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat dit pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik inderdaad vernomen dat er een melding van is gemaakt en dat er navraag bij de bezorger is gedaan, maar hier zijn verder geen bijzonderheden uit naar voren gekomen. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is verder onderzoek of een vergoeding niet mogelijk. Ik kan in deze kwestie verder niets meer voor u betekenen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Geachte heer, mevrouw Jansema,

Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw telefoongesprek met de klantenservice op deze manier is verlopen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Uit de ingediende klacht maak ik op dat het pakket nog niet terecht is. Het gaat hierbij om een standaard, onverzekerd pakket, waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar