Klacht POSTNL: Geen terugkoppeling POSTnl op niet bezorgen post.

T. J. de Bot

We wachten al enkele dagen op de normale brievenpost. Hiervoor PostNl gebeld. De klacht is intern doorgestuurd. Aangezien deze niet aangetekend zijn, dus niet "traceerbaar" is, volgt er geen feedback. Afgelopen week hebben ook meerdere buren gemeld dat de post niet bezorgd werd. Geen postbezorger gezien. PostNL MOET hier iets mee en aangeven wat er gebeurt en wanneer dit opgelost is. Wat is nu de actie? Waarom moet ik anders mijn NAW gegevens achterlaten en mail adres en telefoon doorgeven? Verder staat nergens op PostNl dat als er post niet bezorgt wordt dit mijn probleem is.

Klacht opvolgen en status klacht /actie doorgeven
Het is nu de 18e Juni. Niet gecontacteerd door POST.NL. Wel wordt er weer geregeld post bezorgd. Echter zijn we in ieder geval een poststuk van ca E 40,- kwijt geraakt. Ik wil Post.NL hiervoor aansprakelijk stellen. Het feit is dat er aan de gehele dijk een tijd lang geen post is bezorgd. En dus dit niet zomaar iets is. 22 Juni werd ik gebeld. Volgens POST.NL is het opgelost. Case closed! Volgens mij niet. Post wordt weer regelmatig bezorgd. Echter hebben wij onze missende briefpost niet meer ontvangen. Ook hebben ze geen aansprakelijkheid want ja geen track en trace. Oorzaak wordt niet medegedeeld want dat heeft het management niet doorgegeven.. Als het een individueel geval betreftf kan het wat mij betreft gebeuren en ok. Ons risico. In dit geval betreft het tientallen addressen en vindt ik de POST.NL aansprakelijk is. Niet de consument of de bedrijven/consumenten die de spullen opsturen. Dit is te eenvoudig van POST.NL Ik ga zeker kijken wat hier aan te doen is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post niet bij u wordt geleverd. Daarvoor mijn oprechte excuses. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot. De manager daar zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Wij bellen anoniem.