Klacht POSTNL: Geen terugkoppeling POSTnl op niet bezorgen post.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540974
Gebruiker
T. J. de Bot
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We wachten al enkele dagen op de normale brievenpost. Hiervoor PostNl gebeld. De klacht is intern doorgestuurd. Aangezien deze niet aangetekend zijn, dus niet "traceerbaar" is, volgt er geen feedback. Afgelopen week hebben ook meerdere buren gemeld dat de post niet bezorgd werd. Geen postbezorger gezien. PostNL MOET hier iets mee en aangeven wat er gebeurt en wanneer dit opgelost is. Wat is nu de actie? Waarom moet ik anders mijn NAW gegevens achterlaten en mail adres en telefoon doorgeven? Verder staat nergens op PostNl dat als er post niet bezorgt wordt dit mijn probleem is.

Gewenste oplossing

Klacht opvolgen en status klacht /actie doorgeven
Geboden oplossing
Het is nu de 18e Juni. Niet gecontacteerd door POST.NL. Wel wordt er weer geregeld post bezorgd. Echter zijn we in ieder geval een poststuk van ca E 40,- kwijt geraakt. Ik wil Post.NL hiervoor aansprakelijk stellen. Het feit is dat er aan de gehele dijk een tijd lang geen post is bezorgd. En dus dit niet zomaar iets is. 22 Juni werd ik gebeld. Volgens POST.NL is het opgelost. Case closed! Volgens mij niet. Post wordt weer regelmatig bezorgd. Echter hebben wij onze missende briefpost niet meer ontvangen. Ook hebben ze geen aansprakelijkheid want ja geen track en trace. Oorzaak wordt niet medegedeeld want dat heeft het management niet doorgegeven.. Als het een individueel geval betreftf kan het wat mij betreft gebeuren en ok. Ons risico. In dit geval betreft het tientallen addressen en vindt ik de POST.NL aansprakelijk is. Niet de consument of de bedrijven/consumenten die de spullen opsturen. Dit is te eenvoudig van POST.NL Ik ga zeker kijken wat hier aan te doen is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post niet bij u wordt geleverd. Daarvoor mijn oprechte excuses. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot. De manager daar zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Wij bellen anoniem.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen