Klacht POSTNL: Geen terugkoppeling POSTnl op niet bezorgen post.
Details
Klacht
We wachten al enkele dagen op de normale brievenpost. Hiervoor PostNl gebeld. De klacht is intern doorgestuurd. Aangezien deze niet aangetekend zijn, dus niet "traceerbaar" is, volgt er geen feedback. Afgelopen week hebben ook meerdere buren gemeld dat de post niet bezorgd werd. Geen postbezorger gezien. PostNL MOET hier iets mee en aangeven wat er gebeurt en wanneer dit opgelost is. Wat is nu de actie? Waarom moet ik anders mijn NAW gegevens achterlaten en mail adres en telefoon doorgeven? Verder staat nergens op PostNl dat als er post niet bezorgt wordt dit mijn probleem is.Gewenste oplossing
Klacht opvolgen en status klacht /actie doorgeven- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.