Klacht POSTNL: Geen track&trace-berichten ontvangen, geen aanbellen EN geen kaartje in de bus

Klachtnummer
# 369273
Gebruiker
M. van den Broek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij webshop van Hudson Bay iets besteld op 20 mei. Blijkt dat PostNL dit op 23 mei geleverd heeft - bij een advocatenkantoor bij mij in de straat -, maar ik heb totaal geen Track&Trace-berichten ontvangen van PostNL dat ik op de hoogte was dat het onderweg was. Verder ben ik 23 mei de gehele dag thuis geweest en is er niet aangebeld door de postbode. Ook is er GEEN kaartje achtergelaten waardoor ik wist dat het pakketje bij een aantal huizen verderop in de straat (het advocatenkantoor) afgegeven is. Ik heb uiteindelijk na 1,5 week niets te vernomen hebben, uiteindelijk HudsonBay gebeld en die wisten mij dus te vertellen dat het de 23e al geleverd was op adres X.

De oplossing

Ondanks alle vage beloften van beterschap door PostNL, dat ze eindelijk een keer weer hun werk goed doen waar je op kunt vertrouwen Zoals 'vroeger'.
En dat het management en directie van PostNL dit probleem eens niet neerlegt bij de werkvloer, maar dat ze zelf een keer verantwoordelijkheid nemen! Door zichzelf minder te verrijken en juist bijv. betere betalingen/contracten/arbeidsvoorwaarden voor de postbodes te regelen, zodat deze werkennemers weer met meer werkplezier en eer voor hun werk aan de slag kunnen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet op uw adres is aangeboden en dat er tevens geen briefje is achtergelaten om u te informeren dat het op een ander huisnummer is afgegeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket? Hopelijk kunt u deze code nog opvragen bij de afzender.
    Zonder de code heb ik niet de mogelijkheid om een klacht aan te maken.

    - Wat is u e-mail adres?

    - Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort? Deze vallen soms weg via deze website
    in de privé gegevens.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?