Klacht POSTNL: Geen track & trace code bij postnl locatie ontvangen!

Richel

Ik heb zo net een pakket verstuurd, via post nl locatie in uden.

Maar ze hadden me een verkeerden kaartje meegegeven. Helaas kwam ik hier pas thuis achter. Dus ik meteen terug gegaan, en ze gaven toe dat het bij hun fout was gegaan. Maar niks meer konden doen, daarvoor moest ik contact opnemen met post nl.. nouw die kunnen ook niks doen, en hangen gewoon telefoon op!!!

Dus ik ben nog bozer geworden nu!

En de ontvanger en ik willen heel graag als nog deze code ontvangen.
Zodat we eerlijk en oprecht kunnen zien waar het is!

En als ik het nu zelf kwijt was geraakt, nee ze hadden dit fout gedaan op post nl locatie.

Het pakket is verzonden na : C. ROLFES, SLUISKADE 24A, 9581 JK, MUSSELKANAAL

Hopelijk lossen jullie dit probleem wat fout is gegaan door 1 van julli4 postnl locaties netjes op!

Mvg R. Bergmans

Wil de track & trace code ontvangen!

Waar ik en de ontvanger recht op heeft

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verzendbewijs van uw verzonden pakket. U heeft de verkeerde ontvangen waardoor u de zending niet heeft kunnen volgens. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de verkeerde verzendbewijs is meegegeven. Ik heb gekeken op het adres van de ontvanger en zie dat er vandaag een pakketje is afgeleverd bij de ontvanger afkomstig uit Uden.

Ik wil graag nog wel een klacht over indienen over het verzendbewijs zodat we dit met de locatie kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Bij welke locatie was dit precies?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.