Klacht POSTNL: Geen track en trace voor pakketje uit Engeland en nog steeds niet ontvangen na 11 dagen.

Alysrxo

Pakketje uit Engeland nog steeds niet onvangen.

Kijken waar mijn pakket blijft.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket uit Engeland nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket. Deze code begint met twee letters, daarna negen cijfers en eindigt weer met twee letters.