Klacht POSTNL: Geen updates over pakket USA

L1990

Pakket van USPS vanuit USA is niet te traceren binnen NL. Pakket is al aangekomen in NL, er zijn al 4 dagen geen verdere updates over de track en trace code.

Mij informatie geven over het pakket. En de Nederlandse track en trace code sturen.

Geachte heer/mevrouw v/d Lugt,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het traceren van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw pakket al wel aangekomen binnen Nederland, maar nog niet door PostNL verwerkt. Zodra wij uw pakket daadwerkelijk hebben ontvangen, zullen ook uw adresgegevens gekoppeld worden zodat u uw pakket kunt volgen. Sinds kort worden de meeste barcodes uit het buitenland niet meer omgezet in 3S-codes. Dit betekent dat u uw pakket kunt blijven volgen met de buitenlandse code. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan als opdrachtgever eventueel een onderzoek laten instellen bij de buitenlandse postorganisatie waar ook betaald is voor de verzending.