Klacht POSTNL: Geen updates over pakket USA

Klachtnummer
# 331474
Gebruiker
L1990
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket van USPS vanuit USA is niet te traceren binnen NL. Pakket is al aangekomen in NL, er zijn al 4 dagen geen verdere updates over de track en trace code.

Gewenste oplossing

Mij informatie geven over het pakket. En de Nederlandse track en trace code sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw v/d Lugt,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het traceren van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw pakket al wel aangekomen binnen Nederland, maar nog niet door PostNL verwerkt. Zodra wij uw pakket daadwerkelijk hebben ontvangen, zullen ook uw adresgegevens gekoppeld worden zodat u uw pakket kunt volgen. Sinds kort worden de meeste barcodes uit het buitenland niet meer omgezet in 3S-codes. Dit betekent dat u uw pakket kunt blijven volgen met de buitenlandse code. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan als opdrachtgever eventueel een onderzoek laten instellen bij de buitenlandse postorganisatie waar ook betaald is voor de verzending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen