Klacht POSTNL: Geen VARA-gids ontvangen. Eerder al gebeurd!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487318
Gebruiker
Gebruiker1554455468
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Alweer geen VARA-gids ontvangen!!! Postbode in onze straat aan Molenstraat te Beugen is wekelijks in de war. Gooit post in de verkeerde bus. Is al eerder over geklaagd. Niets aan gedaan door PostNL. Nu is de maat vol!! Ik eis nu actie van PostNL om hieraan een einde te maken!!!

De oplossing

Een gesprek met de bezorger van Molenstraat Beugen heeft helemaal niets opgeleverd!! Daarom is er nu maar een maatregel mogelijk. Deze man moet worden ontslagen. Het kan niet zo zijn dat tijdschriften en verjaardagskaarten niet of verkeerd worden bezorgd!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het jammer om te vernemen dat de postbezorging naar aanleiding van uw eerder ingediende klacht niet is verbeterd. Het indienen van een herhaalklacht kan de teamleider binnen uw postcodegebied mogelijk meer inzicht bieden in de oorzaak van het probleem.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - op welke dag/datum de VARA-gids bezorgd had moeten worden.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank u wel voor de aanvullende informatie.

    Ik snap dat u graag zo snel mogelijk uw poststukken juist wilt ontvangen, maar kan door het snelle optreden van VARA op dit moment geen klacht indienen. De bezorgers werken hard om alle zendingen zo snel mogelijk te leveren, maar een zending mag er tot 5 bezorgdagen over doen om aan te komen.

    Gezien u de VARA-gids binnen deze 5 bezorgdagen heeft ontvangen, is het niet mogelijk om voor u een klacht te registreren. U kunt hier eventueel nog wel contact over opnemen met de VARA, zodat zij hierover een klacht registreren en de leidinggevende hiervan op de hoogte worden gesteld.

    Wanneer u post ontvangt welke aan een ander adres is geadresseerd wil ik u vragen om ook hier contact over op te nemen via één van de klantenservice kanalen. Daar kan namelijk altijd een klacht over worden ingediend wanneer de datum bekend is en het poststuk door een PostNL bezorger is geleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1554455468
Datum
Uiteindelijke oplossing
VARA-gids kan volgens POSTNL 5 dagen onderweg zijn om bezorgd te worden. Dan zou je alleen niets meer aan de gids hebben, want is de helft van de week voorbij. Onzin dus. Bovendien komen andere tijdschriften wel bij ons op woensdag aan!!!Zo gauw er weer een fout gemaakt is dien ik weer een klacht in totdat dit definitief opgelost wordt!!!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen