Klacht POSTNL: Geen verantwoordelijkheid nemen

sad Niet opgelost
Ro

Foutieve / leugenachtige informatie Verstrekken door medewerkers Post.nl. Mijn pakketje werd naar een afhaalpunt gebracht maar ik werd niet ingelicht dat ik het daar kon afhalen. Toen ik naar post.nl servicenummer belde kreeg ik te horen dat het naar hun depot in Nijmegen was verzonden omdat ik het niet binnen 7 dagen had afgehaald. Ik mocht na 7 dagen weer bellen om het vanuit het depot opnieuw te laten versturen. Dat bleek toch niet ge kunnen omdat de verzender niet het juiste adres op het pakketje had gezet en daarom zou het niet aangekomen zijn. Verzender moest zelf contact opnemen. Echter had de verzender het bonnetje nog waar het juiste adres op stond. Nadat hij ook gebeld heeft werd hem verteld dat ik het adres omgezet zou hebben. Niets van dit alles klopt er werd gelogen en geen verantwoordelijkheid genomen. Ondertussen heb ik 3x gebeld wat mij 1,5 uur heeft gekost en heeft de verzender ook twee keer 20 minuten gebeld. Schande!

Verantwoordelijkheid nemen en er alsnog het pakketje kosteloos naar het juiste adres bezorgen.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket retour is gegaan en dat u het niet heeft kunnen ophalen op een PostNL punt, omdat u geen bericht heeft ontvangen. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie inderdaad dat het bezorgadres dat in Track & Trace staat niet overeenkomt met het adres dat u hier heeft vermeld. Ik mag dit adres niet noemen. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Ik zie dat de afzender inmiddels ook een onderzoek heeft opgestart en hier nog bericht over zal ontvangen.

Ro
Er wordt niet een oplossing geboden, er wordt genoemd dat de verzender bericht gaat ontvangen. Hiermee wordt het pakketje niet alsnog kosteloos naar mij verzonden. Verkoper geeft mij heel duidelijk aan het bewijsje nog te hebben met het juiste adres. Het blijft mij onduidelijk waar het is misgegaan. De reactie van post.nl geeft geen echte duidelijkheid of oplossing