Klacht POSTNL: Geen vergoeding van de inhoud terwijl het pakket verzekerd verstuurd was.
Details
De klacht
Pakketje naar het buitenland was aangetekend en verzekerd verstuurd. Dit pakketje is nooit afgeleverd, is zelfs nooit in het buitenland geweest (geen buitenlandse stickers) terwijl de track en trace zei dat het pakketje aangeboden zou worden naar aanleiding van contact met de klantenservice van PostNl. Na dik een maand is het pakketje terug afgeleverd bij de afzender. De inhoud van dit pakket is nu waardeloos geworden en moet vernietigd worden. Klacht ingediend bij PostNL. Heb antwoord terug gekregen van de afdeling onderzoek buitenland. Dit antwoord was: Alleen de verzendkosten worden vergoed. Dat de inhoud waardeloos was geworden was niet hun probleem maar het mijne en daardoor heb ik geen recht op een vergoeding van de inhoud.Op vragen waarom dit pakket nog niet eens verstuurd is geworden naar het buitenland krijg ik geen antwoord. Dit kan toch niet? Het pakket is verzekerd en aangetekend verstuurd.
De oplossing
De inhoud van het pakket betalen zodat ik een nieuw pakket kan maken en dit opnieuw kan opsturen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.