Klacht POSTNL: geen vertrouwen meer in pakketbezorger

Goes-Totaal

pakket bezorger heeft moeite met nederlands lezen want de laatste 3 weken steeds verkeerde pakketen met andere straat maar wel nummer klopt of een van de 2 cijfers van het huisnummer kloppen...
Graag actie ondernemen of andere bezorger regelen.

zorgen voor een bezorger die kan lezen... zodat pakketen op het juiste adres worden bezorgd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakket bezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur al meerdere malen pakketten bij uw heeft afgeleverd voor een ander adres. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van de pakketten waarbij dit is voorgevallen?

- Wat is uw e-mail adres?

- Heeft u deze pakketten inmiddels op het juiste adres afgegeven of wilt u dat we nog een pakket dat u in uw bezit heeft komen halen? Kunt u hierbij dan ook duidelijk aangeven wat de Track & Trace is van het pakket als u deze nog in uw bezit heeft.