Klacht POSTNL: Geen verzendlabel geen hulp

Sevil

Ik heb vandaag online verzendingskosten betaald maar ik heb geen verzendlabel gekregen. Ik probeerde daarna via restitutieformulier mijn geld terug te krijgen maar dat werktte ook niet. Ondanks het feit dat ik juiste IBAN nummer heeft ingevuld kreeg ik een fout melding. Ik heb toen naar Post. Nl gebeld. De medewerker heeft geen moeite genomen om mijn naam en gegevens te vragen. Zonder enig voorkennis zei zij dat ik moest wachten. Maar ik wist niet waarom en wat ik moest wachten. Zij zei eerst dat er geen storing was. Daarna zei dat er wel een storing was. Ik ben dus helemaal niet geholpen en juiste informatie gekregen. Toen probeerde ik een klacht formulier in te vullen maar het werktte ook niet. Klachten konden niet op dat moment verstuurd worden. Dus grootste post bedrijf van Nederland heeft een technische niveau van een derde wereld land. Nadat ik ten minste tien keer het restitue formulier heeft ingevuld lukte het uiteindelijk een bevestiging te krijgen. Wat een slechte bedrijf.

Ik heb vandaag heel goed begrijpen dat ik niet door hun geholpen kan worden. Ze moeten eerst aan hun helpen om door goede en vakkundige medewerker in dienst te nemen om door hun online systeem te verbeteren. Als ze zichzelf niet kunnen helpen en verbeteren is het niet mogelijk om aan costumers te helpen. Ik zou heel graag een ander werkende Postbedrijf zien een goede alternatief. We zijn echt te moe van Post. Nl.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de klantenservice van PostNL en het aanvragen van een verzendlabel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een verzendlabel aan heeft gevraagd, maar dat u deze niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Daarnaast hebt u telefonisch contact gehad, en ging dat niet zoals u had gehoopt. Het spijt mij dat u niet op de juiste manier bent geholpen door mijn collega.

Ik zie dat u daarna nog heeft gechat met één van mijn collega's. Zij heeft u geadviseerd om nogmaals het restitutieformulier in te vullen en daarbij het ordernummer te vermelden. Heeft u dit inmiddels gedaan? Zo niet, dan ontvang ik graag uw e-mail adres in een reactie op dit bericht. Dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.