Klacht POSTNL: Geen waar gekregen voor mijn geld !

content Niet opgelost
marjaroozen

ik heb gisteren via de online verzending van pakketten geld betaald voor een pakket te verzenden , is van mijn rekening geschreven en nu heb ik geen verzendlabel gekregen, ze sturen een bericht dat de betaling niet goed is gegaan. Gisteren 10 minuten zitten wachten om hier meer over te willen weten ( via een nummer wat 0,10 cent per minuut kost en uiteindelijk waren ze gesloten. vanochtend weer gebeld weer 2 minuten . Daarna kreeg ik het antwoord vraag maar via de klantenservice per mail een restitutie aan. Krijg nu net een bericht dat dit 14 dagen gaat duren . Wij noemen dit diefstal . Ik heb geen waar gekregen voor mijn geld en zij houden mijn geld vast waar ik zelf achteraan moet om het terug te mogen krijgen. Dit gaat werkelijk nergens over .
Ben erg boos over de manier van handelen en klantvriendelijkheid .

Post NL veel sneller hiervoor een bedrag retour stort en klantvriendelijker is . Zij maken een fout ik niet.

Geachte heer, mevrouw Roozen,

Wat vervelend om te vernemen dat het ontvangen van een verzendlabel niet is gelukt en u tevens erg ontevreden bent over onze service. Ik wil u hier graag over informeren.

De procedure voor wat betreft het niet ontvangen van een verzendlabel, kan ik niet wijzigen. Het aanvragen van restitutie kan slechts via het online formulier. Het verwerken daarvan kan een tijdje in beslag nemen.

Uw klacht over onze service heb ik gelijk doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling zodat er kan worden bekeken of onze dienstverlening verbeterd kan worden. Hierop volgt geen terugkoppeling.
    Ik wil u uiteraard excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan en ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

marjaroozen
moet nog afwachten , heb mijn geld nog steeds niet op mijn rekening staan. Beloven nu na vaak van het kastje naar de muur gestuurd te zijn dat ze het geld terugstorten binnen een maand .