Klacht POSTNL: Geen/zeer geringe post&pakketbezorging

Dionae

Mijn post wordt niet tot nauwelijks bezorgd. Ik heb hier 2x contact over gehad met de klantenservice, die een let-op kaartje aanmaken en een onderzoek instellen naar het adres. Blijkbaar helpt dit zeer weinig, aangezien het pakket wat vandaag bezorgd zou worden, als status op track&trace aangeeft: geadresseerde niet bekend op dit adres. (mocht de bezorger sowieso aan de deur zijn geweest, dan was dat iig niet mijn voordeur, aangezien ik de hele dag thuis was en niemand aan de deur is geweest!!). Dit pakket had ik vandaag nodig, aangezien ik morgen voor een maand op vakantie ga.
U begrijpt denk ik wel, dat ik zwaar over de zeik ben. Ik moet constant achter mijn post aanbellen, kijken of instanties/instellingen post hebben verstuurd en vragen of ze het aub willen mailen omdat jullie je werk niet naar behoren uit kunnen voeren, of op een ander adres laten bezorgen.
Ik hoop dat er nu eens een constructieve oplossing komt voor mijn probleem!!!

De gewenste oplossing zou zijn dat ik al mijnpost gewoon keurig netjes ontvang, zoals het hoort. Ook graag de post die verdwenen is en een oplossing over hoe ik aan mijn pakketje kan komen. Een excuus zou ook zeer prettig zijn!

Geachte mevrouw Van de Pol, Ik begrijp dat dit een heel vervelende situatie is voor u. Excuses voor het ongemak. Volgens mijn gegevens heeft u op 9 januari 2014 telefonisch contact gehad met mijn collega van de briefpost afdeling. Er is namens u een klacht aangemaakt over de niet ontvangen postzendingen. De betreffende postvestiging is op de hoogte gebracht van deze klacht. Uit uw bericht begrijp ik ook dat u uw zending met verzendcode, 3SYQAM009033641, niet heeft ontvangen en dat de betreffende pakketbezorger niet bij u heeft aangebeld op 11 januari 2014. Excuses daarvoor. Volgens mijn gegevens is de zending niet op uw adres aangeboden. Het is onbestelbaar verklaard en retour afzender gestuurd. De reden hiervoor staat genoteerd op het pakket.Ik adviseer u om contact op te nemen met de verzender zodat deze het pakket opnieuw kan versturen.
    Ik hoop van harte dat u in de toekomst geen problemen meer zult ondervinden bij het ontvangen van post en pakket zendingen. Met vriendelijke groet, Wietske
    Klantenservice PostNL