Klacht POSTNL: geld kwijt en geen product

Klachtnummer
# 370842
Gebruiker
dragonfly88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn klacht is dat ik een bestelling bij de hunkemoller heb gedaan en nooit via postnl te horen heb gekregen wanneer mijn paket komt.
nu heb ik de hunkemoller gebelt en die kunnen niks voor mij betekenen als ik de bon niet heb (die ik niet heb gehad) via post nl willen ze me niet helpen want nee ze hebben geen paket gehad. maar nu ben ik wel 75 euro lichter en heb ik niet binnengehad wat ik besteld heb!!!

De oplossing

ik wil of mijn 75 euro terug of mijn paket krijgen!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een bestelling bij de Hunkemoller heeft geplaatst, maar deze bestelling niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zodra een afzender een pakket verstuurd, hoort de afzender u de Track & Trace code te geven. Met deze code kunt u het pakket volgen op onze website en app. Graag wil ik u vragen om de Track & Trace code bij de Hunkemoller op te vragen. Dit is namelijk het bewijs van de Hunkemoller dat zij de bestelling verzonden hebben. Ook ontvang ik graag van u de datum waarop u de bestelling geplaatst heeft.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice