Klacht POSTNL: Geld nog steeds niet retour

angelique

Ondanks een email van Post.nl met een toezegging op 28 augustus jl. dat ik 6,50e teruggestort zou krijgen omdat online verzenden wel was geincasseerd maar geen label tevoorschijn kwam, nog steeds geen geld.

Inmiddels diverse mails hierover gestuurd en contact gehad via facebook. Vrijdag mail ontvangen dat ik uiterlijk eind dit weekend het geld zou hebben. Maar nog steeds niets. En dan heb ik het nog niet over de extra kosten (duur 0900 nr moeten bellen, postzegel om eea op te sturen) en alle tijd die eraan gespendeerd is. Kijk dan eens naar de NS. Daar heb ik dit ook ooit gehad en de mw van de klantenservice kon zien dat er betaald was en ik ontving binnen een half uur een linkje met het nieuwe e-ticket. Waarom kan dit dan niet bij Post.nl. Ben nu al vanaf 18 augustus bezig om 6,5e terug te krijgen...

Echt heel erg jammer.

Ik wil graag vandaag, uiterlijk morgen het geld retour. Betalen moet ook onmiddellijk dus snap niet waarom dat met terugbetalen niet kan.

Geachte mevrouw Verhees,Bedankt voor uw reactie.Door een technische storing is uw OVS restitutie niet binnen de afgesproken termijn overgemaakt. Het betaalcentrum heeft bevestigd dat het restitutiebedrag uiterlijk maandag 29 september op uw rekening zal staan. Ik ga er dan ook vanuit dat dit inmiddels is opgelost.In de veronderstelling u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Onze excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Edith