Klacht POSTNL: geldigheid geplakte guldenzegels

Hoofven

Op uitnodigingsbrieven was Hfl. 1,60 aan guldenzegels geplakt. Toch ontvingen verzender (2678 KP 22/A) en een aantal ontvangers een bijbetalingskaart voor porto ad. € 2,40.

correctie van de portokaarten.

Geachte mevrouw van Dijk-Koffeman,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u en een aantal ontvangers van uw uitnodigingen, portokaarten hebben ontvangen omdat de zendingen niet voldoende gefrankeerd zouden zijn. U heeft deze echter gefrankeerd met geldige gulden-postzegels. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In dit gesprek heeft u aangegeven dat de ontvangers reeds hiervan melding hebben gemaakt. Omdat u de portokaart niet meer in uw bezit heeft, is het tot mijn spijt op dit moment niet mogelijk te controleren wat er precies aan de hand is geweest. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet, Tamar