Klacht POSTNL: geldigheid geplakte guldenzegels

Klachtnummer
# 34016
Gebruiker
Hoofven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op uitnodigingsbrieven was Hfl. 1,60 aan guldenzegels geplakt. Toch ontvingen verzender (2678 KP 22/A) en een aantal ontvangers een bijbetalingskaart voor porto ad. € 2,40.

De oplossing

correctie van de portokaarten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Dijk-Koffeman,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u en een aantal ontvangers van uw uitnodigingen, portokaarten hebben ontvangen omdat de zendingen niet voldoende gefrankeerd zouden zijn. U heeft deze echter gefrankeerd met geldige gulden-postzegels. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In dit gesprek heeft u aangegeven dat de ontvangers reeds hiervan melding hebben gemaakt. Omdat u de portokaart niet meer in uw bezit heeft, is het tot mijn spijt op dit moment niet mogelijk te controleren wat er precies aan de hand is geweest. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen