Klacht POSTNL: Geleverd in de brievenbus

HandigeWitlof#391

Ik heb een telefoon opgestuurd bij de trak en trace staat dat het pakket in de brievenbus ligt de ontvanger heeft gekeken en er lag niks in heb post nl gebeld en het verhaal uitgelegd hun zeggen dat de bezorger heeft bezorg
Maar ik betaal voor een zending die aan de deur geleverd moet worden en niet voor een zending die in de brievenbus moet de waarde van de telefoon 2 de hans is rond de 300 euro

Een deel van het geld terug of een andere oplossing maar dit vindt ik niet netjes

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u verontwaardigd bent over het feit dat een standaard pakket in de brievenbus wordt bezorgd. Een chauffeur van PostNL mag standaard pakketten in de brievenbus afleveren wanneer dit past wat betreft het formaat van de zending. Indien u wilt dat het pakket persoonlijk overhandigd wordt kunt u kiezen voor aangetekend versturen.

Volgens mijn administratie is uw klacht geregistreerd en besproken met de chauffeur. De chauffeur geeft aan dat het pakket in de brievenbus geleverd is. Vanwege de gekozen verzendmethode is nader onderzoek tot mijn spijt niet mogelijk. Ik moet u daarom vragen de situatie met de ontvanger van het pakket op te lossen.

HandigeWitlof#391
Niks