Klacht POSTNL: geleverd in Vlissingen in plaats van Assen

VIANENASSEN9407

Nu al voor de derde keer worden pakketjes geadresseerd naar mij adres in Assen DRENTHE afgeleverd in Vlissingen. De postcode in Vlissing begint met 43.. en Assen met 94... Postnl leest dus totaal niet wat er het adresetiket staat. Het adres zoals door de leverancier uit China vermeld is de mijne dus de juiste. Vlissingen in plaats van Assen..omdat de straat naam en nummer wel overeenkomen...
De mevrouw in Vlissingen heeft vandaag vier pakketten (mede omdat dit al de derde keer in twee weken is) geweigerd. Ik ben héél benieuwd of er nu een structurele oplossing van Postnl komt.

structurele oplossing bieden. adres lezen wat er op het pakket zit.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten in Vlissingen afgeleverd worden terwijl uw adres correct vermeld is op de zendingen. Ik begrijp dat u dit erg storend vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is de Track & Trace-code van het meest recente pakket? Heeft u deze inmiddels in uw bezit nadat de mevrouw in Vlissingen het pakket geweigerd heeft?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren