Klacht POSTNL: geleverd in Vlissingen in plaats van Assen

Klachtnummer
# 496981
Gebruiker
VIANENASSEN9407
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu al voor de derde keer worden pakketjes geadresseerd naar mij adres in Assen DRENTHE afgeleverd in Vlissingen. De postcode in Vlissing begint met 43.. en Assen met 94... Postnl leest dus totaal niet wat er het adresetiket staat. Het adres zoals door de leverancier uit China vermeld is de mijne dus de juiste. Vlissingen in plaats van Assen..omdat de straat naam en nummer wel overeenkomen...
De mevrouw in Vlissingen heeft vandaag vier pakketten (mede omdat dit al de derde keer in twee weken is) geweigerd. Ik ben héél benieuwd of er nu een structurele oplossing van Postnl komt.

De oplossing

structurele oplossing bieden. adres lezen wat er op het pakket zit.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten in Vlissingen afgeleverd worden terwijl uw adres correct vermeld is op de zendingen. Ik begrijp dat u dit erg storend vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace-code van het meest recente pakket? Heeft u deze inmiddels in uw bezit nadat de mevrouw in Vlissingen het pakket geweigerd heeft?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen