Klacht POSTNL: Geleverd zeggen zei maar nooit aangekomen

2 pakketjes zijn volgens hun bezorgt, maar deze zijn nooit geleverd. Heb alleen een excuus gekregen and thats it!

Wordt opgelost

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van twee door u verwachte pakketten uit het buitenland. De pakketten hebben een afleverscan, maar zijn niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u van de situatie baalt en dat u beide pakketten graag alsnog zou willen ontvangen. Er is gekozen voor een verzendmethode waarbij geen handtekening voor ontvangst vereist is. Om die reden is nader onderzoek niet mogelijk. Wij kunnen dan namelijk niet achterhalen door wie uw pakketten in ontvangst zijn genomen.

Als de pakketten niet door u, eventuele medebewoners of uw buren in ontvangst zijn genomen, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender(s) van de pakketten voor een passende oplossing. Daarnaast kan/kunnen de afzender(s) de situatie conform voorwaarden afhandelen met de postorganisatie in het land van herkomst.