Klacht POSTNL: Geleverd zeggen zei maar nooit aangekomen

Klachtnummer
# 464262
Gebruiker
Klacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 pakketjes zijn volgens hun bezorgt, maar deze zijn nooit geleverd. Heb alleen een excuus gekregen and thats it!

Gewenste oplossing

Wordt opgelost

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van twee door u verwachte pakketten uit het buitenland. De pakketten hebben een afleverscan, maar zijn niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat u van de situatie baalt en dat u beide pakketten graag alsnog zou willen ontvangen. Er is gekozen voor een verzendmethode waarbij geen handtekening voor ontvangst vereist is. Om die reden is nader onderzoek niet mogelijk. Wij kunnen dan namelijk niet achterhalen door wie uw pakketten in ontvangst zijn genomen.

    Als de pakketten niet door u, eventuele medebewoners of uw buren in ontvangst zijn genomen, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender(s) van de pakketten voor een passende oplossing. Daarnaast kan/kunnen de afzender(s) de situatie conform voorwaarden afhandelen met de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen