Klacht POSTNL: Gelieve voortaan altijd de pakketten naar PostNL-brengen, zodat ik deze later kan ophalen.

sad Niet opgelost
Lonnie Speijer

Geachte instantie,

Helaas is niet goed gegaan. Pakket KG13669304 is bij buren bezorgt, dit volgens brief -we hebben je gemist-.
Datum pakket bezorgt is op woensdag 16 september.
Ik bij de betrokken buurman geweest maar hij beweerde dit niet ontvangen te hebben! Wat nu? Ik geen goed gevoel voor over!
Ik vraag jullie met klem niet meer bij buren af te geven!

Hopelijk met jullie medewerking.

Nogmaals, gelieve voortaan altijd de pakketten naar PostNL-brengen, zodat ik deze later kan ophalen en niet bij de buren!

Uiteraard niet fijn dat u de zending niet heeft ontvangen. Het is natuurlijk mogelijk dat de bezorger per ongeluk verkeerd heeft gekeken bij het huisnummer en uw zending bij de andere buren af heeft geleverd. Ik raad u dan ook aan om bij de andere buren voor de zekerheid navraag te doen. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat zending niet bij uw buren afgeleverd worden. Dit is een optie waar de afzender bij het verzenden voor kiest. U kunt dus wel bij het bestellen van een zending verzoeken dat de zending op alleen het huisadres afgeleverd zal worden. Dan kunnen zij deze optie aanzetten bij het verzenden.

Lonnie Speijer
Klein, hopen dat de volgende posten goed bij mij aankomen!