Klacht POSTNL: Gelieve voortaan altijd de pakketten naar PostNL-brengen, zodat ik deze later kan ophalen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 481014
Gebruiker
Lonnie Speijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte instantie,

Helaas is niet goed gegaan. Pakket KG13669304 is bij buren bezorgt, dit volgens brief -we hebben je gemist-.
Datum pakket bezorgt is op woensdag 16 september.
Ik bij de betrokken buurman geweest maar hij beweerde dit niet ontvangen te hebben! Wat nu? Ik geen goed gevoel voor over!
Gelieve voortaan altijd de pakketten naar PostNL-brengen, zodat ik deze later kan ophalen.
Ik vraag jullie met klem niet meer bij buren af te geven!

Hopelijk met jullie medewerking.

De oplossing

Nogmaals, gelieve voortaan altijd de pakketten naar PostNL-brengen, zodat ik deze later kan ophalen en niet bij de buren!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat u de zending niet heeft ontvangen. Het is natuurlijk mogelijk dat de bezorger per ongeluk verkeerd heeft gekeken bij het huisnummer en uw zending bij de andere buren af heeft geleverd. Ik raad u dan ook aan om bij de andere buren voor de zekerheid navraag te doen. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat zending niet bij uw buren afgeleverd worden. Dit is een optie waar de afzender bij het verzenden voor kiest. U kunt dus wel bij het bestellen van een zending verzoeken dat de zending op alleen het huisadres afgeleverd zal worden. Dan kunnen zij deze optie aanzetten bij het verzenden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lonnie Speijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klein, hopen dat de volgende posten goed bij mij aankomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen