Klacht POSTNL: Gemakzuchtige ongemanierde bezorgers aan mijn deur

Klachtnummer
# 311753
Gebruiker
Thomas88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongemanierde bezorger kan nog geen hallo vanaf douwt een pakket in mijn handen zegt: van jullie en loopt weg. Is dus van een buurvrouw waar hij geen briefje bij heeft achter gelaten. Dit is niet de eerste keer met postnl

De oplossing

Hou op met laag geschoolde ongemotiveerde turken aannemen en investeer in fatsoenlijk personeel

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer Bierling,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het kwalijk te vernemen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Uiteraard bent u vrij ervoor te kiezen geen pakketten van uw buren aan te nemen. Ik wil u wel graag informeren dat - wanneer een buur ervoor kiest om een zending als 'standaard'-pakket te bestellen - er de mogelijkheid bestaat dat deze zending alsnog wordt geprobeerd bij u af te geven. Dit valt onder de verzendvoorwaarde en kunnen we helaas niet tegengaan omdat dit als opdracht vanuit de afzender komt. Mogelijk kunt u op zoek naar stickers die u op uw deur kunt plakken dit tegen te gaan.

    Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen