Klacht POSTNL: Gemeentelijke brieven niet ontvangen

Klachtnummer
# 170667
Gebruiker
R-Rosman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een brief niet ontvangen van de gemeente met daarin de betaling voor het parkeren in mijn buurt. Nu heb ik wel een aanmaning hiervoor ontvangen van de gemeente (toepasselijk deze komt dan wel aan).

Ook heb ik een brief van de gemeente voor het terugbetalen van de zorgtoeslag niet ontvangen, de beschikkingsbrief had ik namelijk op 29 April binnengekregen met de mededeling dat ik binnen een korte tijd een brief ontvang met daarin de betaalgegevens. Deze heb ik dus tot op heden nog steeds niet ontvangen! Het is dat ik zojuist heb gebeld naar de belastingdienst, waarbij ze vertelde dat ik voor 10 Juni dit bedrag moet betalen. En dat ik deze brief, met de desbetreffende betaalgegevens, binnen één werkweek had moeten ontvangen!

Ik vind het erg naar dat ik nu aanmaningen moet betalen terwijl ik machteloos ben in deze situatie. Ik hoop niet dat het nog een keer gebeurt, mijn vertrouwen in jullie is in iedergeval flink beschadigd.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Rosman,

    uit uw bericht begrijp ik dat verschillende poststukken niet zijn aangekomen. Wat ontzettend naar. Mijn excuses hiervoor.
    Weet u zeker dat de betreffende poststukken bezorgd hadden moeten worden door PostNL? De Belastingdienst bijvoorbeeld, maakt ook gebruik van andere postbedrijven. Post van PostNL kunt u herkennen aan de PostNL stempel rechts bovenin of de oranje streepjescode rechts onderin.

    Mocht de post door PostNL moeten worden bezorgd, registreer ik graag een klacht voor u, zodat wij onze interne processen hierop kunnen verbeteren en ontvang ik ter registratie nog graag uw e-mailadres.

    Ik hoor graag van u.

    Vriendelijke groet,
    Alie

    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen