Klacht POSTNL: Geopende brief ontvangen en inhoud ontvreemd.

sad Niet opgelost
John.P.

Op vrijdag 11-01 ontving ik een enveloppe verzonden door een medewerker van Defensie met daarin een , voor mij waardevolle, spelt zoals mijn vader altijd droeg.
De enveloppe lag in onze brievenbus opengescheurd en het speldje ontbrak.
De enveloppe was aan de binnenzijde bekleed met bolletjes plastic zodat men niet goed kon voelen wat erin zat.
U begrijpt dat dit mij erg aangreep omdat ik al jaren op zoek was naar zo'n das speldje.

Ik begrijp niet dat de postbezorger deze brief gewoon in mijn brievenbus deponeert zonder dat ik een berichtje krijg dat de enveloppe beschadigd is.
Foto's van de enveloppe kan ik u eventueel toezenden.
Op welke wijze kan ik een schadeloosstelling krijgen om opeen of andere manier zo'n speldje te kopen.

Eventuele schadeloosstelling.

Geachte heer, mevrouw Storm van Leeuwen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat er een envelop zonder inhoud is bezorgd op uw adres, zonder excuuskaart. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

Doorgaans is onderzoek naar briefpost niet mogelijk, maar gezien de unieke inhoud wil ik toch een poging wagen. Ik heb daarvoor nog meer informatie nodig:

- uw emailadres
    - omschrijving van het dasspeldje (eventueel een foto)
    - de naam van de afzender
    - hoe was de envelop precies opengescheurd?

Mijn e-mailadres is : john@stormvanleeuwen.eu
    Naam afzender: de Heer R. Rijks
    Enveloppe aan de bovenkant opengescheurd zoals zichtbaar op de foto's.
    De nietjes zijn door afzenden aangebracht.
    Geachte heer,

Bedankt voor de informatie. Allereerst mijn excuses dat uw post is beschadigd en de inhoud is vermist. Als wij beschadigde post aantreffen, dan voegen we een brief met onze excuses toe aan uw postzending. In uw geval is dit per ongeluk niet gebeurd, ook bied ik hiervoor mijn excuses aan.

De kwaliteit van uw postbezorging staat bij ons voorop. Daarom wil ik u graag bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling over uw klacht.

Gezien de unieke inhoud heb ik u een navraagformulier toegestuurd waarmee we een navraagprocedure kunnen starten. Ik raad u aan deze zo volledig mogelijk in te vullen en terug te sturen. Mocht de inhoud gevonden worden dan zal u hier bericht over krijgen en krijgt u de inhoud alsnog toegestuurd.

John.P.
In uw bericht vraagt u om toezending van het navraag formulier. Deze heb ik u reeds toegezonden inclusief foto's. Uw tekst geeft mij het idee dat u deze niet hebt ontvangen???? Graag nadere info.