Opgelost door POSTNL: geopende brief polis zorgverzekering ontvangen? ?

maarjooleeiin

Ik heb vandaag mijn polis voor het komende jaar ontvangen. Deze lag al geopend op dedeurmat (aan de zijkant, alsof je het met een mes hebt losgemaakt over de vouwlijn van de envelop!!!)
Deze brief bevat vertrouwde informatie dus ik vind dit echt ZEER SLECHT!! Ik weet niet goed wat ik moet doen, aangezien IEMAND, (misschien wel een crimineel??) Mijn gegevens heeft in kunnen zien.

Antwoord.

maarjooleeiin
    Ik heb er trouwens ook foto's van.
    Geachte mevrouw Janssens,

Uit uw bericht begrijp ik dat u beschadigde post heeft ontvangen.

Allereerst mijn excuses dat uw post beschadigd is geraakt. Wanneer wij beschadigde post aantreffen, voegen we een excuusbrief toe. Dit is in dit geval niet gebeurd, ook daarvoor mijn excuses.

Helaas is het niet mogelijk om na te gaan waar de beschadiging is ontstaan omdat het om ongeregistreerde post gaat. De kwaliteit van de postbezorging staat bij ons voorop, daarom bedank ik u voor het doorgeven van deze klacht. Uw klacht heb ik inmiddels vastgelegd, dit wordt meegenomen in het verbeteren van onze dienstverlening. Uw klacht handelen wij verder intern af, u krijgt daarom geen aparte terugkoppeling hierop.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Raf
    PostNL

maarjooleeiin
    Persoonlijk langsgekomen! Ik heb duidelijk antwoord gekregen hoe dit kan. De persoon in kwestie is aangesproken zodat hij of zij weet wat te doen de volgende keer. Ik ben zeer tevreden! Hartelijk dank!

Mvg,
    Marjolein