Klacht POSTNL: Geopende envelop ontvangen.

Anoniem

Op vrijdag 9 novembef 2018 heb ik een envelop met iets erin verzonden. Postzegel ook netjes op geplakt. Vervolgens kreeg ik 11 november een boos berichtje dat ik een oplichter ben en niks in die envelop had gestopt. Echter kreeg de persoon in kwestie wel een excuus brief dat er iets is misgegaan tijdens de postverwerking. Ook is er een herstel eticketje geplakt op de envelop. Weten jullie misschien wat dit betekend? En is dit het bewijs dat IK wel wat heb verzonden maar dit ergens gestolen is?

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie.

Mvg

Ik wil graag weten wat er is gebeurd met de envelop.

Geachte heer/mevrouw Bakir,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u verzonden envelop met inhoud.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier dan ook mijn excuses voor aanbieden. In mijn gegevens zie ik dat u hier op 11-11-2018 een klacht over heeft ingediend. Ik kan u daarom alleen nog vragen of er ook is aangeboden om een navraag formulier te sturen. Deze kunt u per post ontvangen om navraag te doen of de inhoud is gevonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie tegemoet.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Anoniem
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

U heeft aangegeven dat er meerdere poststukken niet zijn bezorgd en hierbeide keren een klacht over laten registreren via een ander kanaal van PostNL. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat dit al meerdere keren is voorgekomen.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zullen collega’s uit dat gebied geinformeerd worden over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.