Klacht POSTNL: Geopende zending (inhoud gestolen/verdwenen)
Details
Klacht
Ik heb 3 april een brievenbuspakketje verstuurt en gefrankeerd met postzegels.Het pakketje was leuk ingepakt en verzegeld met folie.
De ontvanger geeft aan dat het pakketje is open gemaakt, en daarna dichtgeplakt en 90% van de inhoud is weg!
Via Facebook doorgegeven aan PostNL en daar wordt me van alles aan gegevens gevraagd om eea uit te zoeken. Nadat ik via verschillende berichten alles heb doorgegeven krijg ik de koude douche dat er een interne klacht wordt aangemaakt en dat ik vanuit dit proces niets meer hoor.
Ik vind dit een groot schandaal!
Er wordt een indruk gewekt dat er een oplossing aangeboden wordt,
helemaal niets van dit alles!
In een bijlage heb ik een kopie van de Facebook conversatie toegevoegd.
Gewenste oplossing
Ik verwacht een fatsoenlijke oplossing,restitutie van de verzendkosten, en een bos bloemen voor de ontvanger.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.