Klacht POSTNL: geparkeerde auto beschadigt door inparkeren auto/busje

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 445374
Gebruiker
Dani010
Datum
5 reacties

Details

De klacht

schade aan linker voorzijde auto terwijl auto geparkeerd stond
Witte lak op mijn grijze auto bumper/ scherm/ koplamp/ velg beschadigd waarschijnlijk door de stalen bescherm balken op de busjes
Buren gesproken die verklaarden dat er 3 bestel busjes pakketten over aan het laden waren.
Voor de rest geen getuigen en dader op kerkhof.
Hoe nu verder?
Is aangifte gedaan

De oplossing

schade opnemen en de verantwoordelijke chauffeur de schade formulieren in laten vullen zodat alles gerepareerd kan worden

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de schade die u op heeft gelopen door een bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit absoluut niet fijn is en wil u ook graag helpen om dit op te lossen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het kenteken van de bus die deze schade aan heeft gericht

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Dani010
    Datum
    Zoals vermeld is er geen Kenteken bekend omdat de getuigen er niet op hebben gelet en niet op de hoogte waren van de ontstaan beschadiging en er geen bericht hier over is achtergelaten
    Het is niet de bedoeling dat ik voor jullie uit moet gaan zoeken welke bus het is geweest terwijl de chauffeur best een briefje/nr achter had kunnen laten om het fatsoenlijk op te kunnen lossen.
    Naar mijn mening moet het niet al te moeilijk zijn om te achterhalen welke busjes er pakketten hebben overgeladen in mijn straat .
    Ik zou graag zien dat jullie de verantwoordelijk nemen over de chauffeurs/externe chauffeurs die voor jullie rijden .

    Graag wil ik u nog vermelden dat ik deze situatie fatsoenlijk en snel afgehandeld wil hebben aangezien ik al veel tijd aan deze situatie heb moeten spenderen los van de frustratie over de schade en de financiële kant van het verhaal.

    Mvg

    D. Scheepbouwer
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

    Ik begrijp dat het voor u niet mogelijk is om het kenteken te achterhalen. Ik wil alsnog graag een klacht voor u doorgeven, maar kan niet beloven of zonder kenteken of Track & Trace-code te achterhalen is om welke chauffeur het gaat.

    Helaas heb ik van u op dit moment nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum is dit voorgevallen en rond welk tijdstip?

    - Wat is de exacte locatie van het voorval?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Dani010
    Datum
    Dit moet zijn gebeurt op de hoek berkendaal thv nr 130
    Op de datum 16-5-2020 tussen 09:00/16:00uur
    Op de invaliden parkeer plaats waar ik voor stond geparkeerd
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw aanvullende informatie. Ik heb het doorgegeven aan onze onderzoeksafdeling. Zoals gezegd kunnen we niets beloven omdat er geen kenteken bekend is, maar onze collega’s gaan hun uiterste best doen. Binnen 5 werkdagen zullen zij contact met u opnemen over de verdere afhandeling van het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dani010
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen mail ontvangen met informatie mbt aanleveren extra gegevens na telefonisch contact op dd 26-5-2020
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen