Klacht POSTNL: Geplande bezorg datum niet gehonoreerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85295
Gebruiker
iqnyte
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lieve PostNL,

Er is een pakketje naar mij toe gestuurd op 21 nov in de middag.

Op mijnpakket.postnl stond de bezorgdatum op za 22 nov 10:00-12:00 uur. Ik heb de hele middag vergeefs gewacht.

update 23 nov: zondag ochtend, was er geen bezorgdatum meer.

update 23 nov, zondag avond, bezorgdatum is nu ma tussen 08:30 en 20:30.

update 24 nov, maandag avond, wederom den ganzen dag vergeefs gewacht.

update 24 nov, maandag nacht, bezorgtijd is nu di 25 nov 2014 tussen 10:00 en 12:00. Ook toevallig dat dit het zelfde is als za de 22ste.

update 25 nov, dinsdag, pakketje is bezorgd.

De oplossing

Oplossing: Een postNL medewerker stapt in een tijdmachine met het pakketje, reist vervolgens terug naar dag-1, levert het pakketje af, en daarmede vervalt dan ook deze klacht. Dank u wel en met vriendelijke groet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    iqnyte
    Datum
    Geen enkele reaktie van PostNL.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iqnyte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen