Opgelost door POSTNL: Gescheurde lege envelope

Geachte medewerker,

Vandaag ontving ik een gescheurde lege envelope waarin een sealbag met spijkerbroekje en shirtje voor mijn zoontje had moeten zitten. Ik heb contact opgenomen met de verzender en die heeft aangegeven dat het goed en degelijk verpakt is verstuurd mijn vraag is waar kan het gebleven zijn is er ergenst een depot waar gevonden ongeadresseerde spullen bewaard worden? Ik neem toch aan dat als er een sealbag met kinderkleertjes gevonden wordt ergenst in uw bedrijf dat dat genoteerd en bewaard wordt? Graag hoor ik van u, ik zou graag de kleertjes voor mijn kind alsnog ontvangen ze zijn al betaald! Met vriendelijke groet Nicolien Manten

Graag zou ik de kleertjes alsnog ontvangen ze moeten toch ergenst zijn?

Geachte mevrouw Manten,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder vervelend te lezen dat een een envelop zonder inhoud heeft ontvangen. Ik kan we voorstellend dat dit voor u heel vervelend is. Mijn oprechte excuses hiervoor.Het is mogelijk dat de inhoud en envelop in het sorteerproces van elkaar gescheiden zijn. Post welke om wat voor reden dan ook niet bezorgd kan worden wordt door ons opgeslagen op een speciale afdeling. De afzender kan bij ons een formulier opvragen en navraag doen of de betrokken inhoud in bewaring is op de afdeling voor onbezorgbare post. Daarom adviseer ik u de afzender in te schakelen en hem/haar te vragen een navraagformulier in te vullen. De afzender kan dit formulier bij onze klantenservice aanvragen. Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet,Willemien
    Nicolien
    Verzender wil helaas niet meewerken is er iets wat ik zelf kan doen Die kleertjes moeten toch ergenst liggen en ik heb ze betaald en wil ze dus ook graag hebben!
    Geachte mevrouw Manten,Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat de afzender niet mee wil werken aan een onderzoek naar de vermiste kinderkleding. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Helaas kunnen we zonder toestemming van de afzender geen onderzoek laten instellen. Reden hiervoor is dat de afzender onze opdrachtgever is en betaald heeft voor de verzending van dit poststuk. Wat wel nog een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat u van de afzender schriftelijk toestemming krijgt om het onderzoek op te starten. Wellicht wil de afzender daar wel aan meewerken.Met vriendelijke groet,Tineke
    Nicolien
    Verzender gaat toch het formulier aanvragen en opsturen dus we wachten het af!