Opgelost door POSTNL: Gesloten verklaring op een huisadres

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531313
Gebruiker
Kimberley123456
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gesloten verklaring op een huisadres,

Al geruime tijd ontvangen wij van de een op de andere dag geen pakketten meer op zaterdag.. na meermaals bellen en chatten met PostNL en toezegging dat dit zou worden opgelost is het nog steeds niet opgelost. Wederom weer een bericht gestuurd en dit zou naar de desbetreffende afdeling gaan.

Ronduit schandalig dat je hier zo veel tijd in moet stoppen terwijl je voorheen gewoon pakketten ontvangt. Wij hebben deze verklaring nooit zelf aangevraagd.

De oplossing

Nogmaals het verzoek deze verklaring per direct op te heffen!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging wederom is uitgesteld vanwege een gesloten verklaring. Zeker als u al eerder het verzoek heeft gedaan om dit te laten opheffen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil dit graag opnieuw voor u doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is de Track & Trace code van dit pakket? (Deze code is niet zichtbaar op de foto die u als bijlage heeft meegezonden)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Graag geef ik een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

    Het is uiteraard erg vervelend dat al uw eerdere klachten/verzoeken nog niet voor verbetering hebben gezorgd. Zoals telefonisch besproken heb ik contact opgenomen met Depot Halfweg. Op uw adres was inderdaad een gesloten verklaring aanwezig. De gesloten verklaring op uw adres is per onmiddellijke ingang uit onze systemen verwijderd. Vanaf nu zou het probleem zich niet meer voor mogen doen!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kimberley123456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gaan er vanuit dat het nu is opgelost na telefonisch contact
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen