Opgelost door POSTNL: Gesloten verklaring op een huisadres

content Opgelost
Kimberley123456

Gesloten verklaring op een huisadres,

Al geruime tijd ontvangen wij van de een op de andere dag geen pakketten meer op zaterdag.. na meermaals bellen en chatten met PostNL en toezegging dat dit zou worden opgelost is het nog steeds niet opgelost. Wederom weer een bericht gestuurd en dit zou naar de desbetreffende afdeling gaan.

Ronduit schandalig dat je hier zo veel tijd in moet stoppen terwijl je voorheen gewoon pakketten ontvangt. Wij hebben deze verklaring nooit zelf aangevraagd.

Nogmaals het verzoek deze verklaring per direct op te heffen!

Geachte mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging wederom is uitgesteld vanwege een gesloten verklaring. Zeker als u al eerder het verzoek heeft gedaan om dit te laten opheffen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil dit graag opnieuw voor u doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is de Track & Trace code van dit pakket? (Deze code is niet zichtbaar op de foto die u als bijlage heeft meegezonden)

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Graag geef ik een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

Het is uiteraard erg vervelend dat al uw eerdere klachten/verzoeken nog niet voor verbetering hebben gezorgd. Zoals telefonisch besproken heb ik contact opgenomen met Depot Halfweg. Op uw adres was inderdaad een gesloten verklaring aanwezig. De gesloten verklaring op uw adres is per onmiddellijke ingang uit onze systemen verwijderd. Vanaf nu zou het probleem zich niet meer voor mogen doen!

Kimberley123456
Gaan er vanuit dat het nu is opgelost na telefonisch contact