Klacht POSTNL: Gesloten verklaring PostNL

Klachtnummer
# 596258
Gebruiker
AnkeB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag zouden er twee pakketjes worden gestuurd naar een Postnl punt, (supermarkt) hier ging ik dan ook vanuit. Tot mijn verbazing zag ik zonet ineens staan "aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring". Ik vroeg mij af wat dit kon zijn dus ging ik het opzoeken. Toen las ik dat het voor bedrijven is waar ze niet in het weekend leveren omdat deze dan gesloten zijn. Dit vind ik heel vreemd aangezien de supermarkt elke dag open is. Ik zou graag willen weten hoe dit precies zit.

Gewenste oplossing

Dat ze de gesloten verklaring weghalen/stop zetten en er voor zorgen dat mijn pakketjes ook gewoon in het weekend bij een Postnl pakket kunnen worden bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een gesloten verklaring van een bepaald adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als er in de track en trace informatie komt te staan dat het pakket vanwege een gesloten verklaring niet geleverd kan worden.
    De oorzaak kan ik niet achterhalen. Het kan een storing zijn geweest in de track trace informatie, ook kan het zijn dat het servicepunt geen ruimte heeft om pakketten aan te nemen op zaterdag en daarom deze keus heeft gemaakt. U kunt dat het best dan ook even navragen bij het servicepunt of deze meer informatie voor u heeft hierover. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen