Klacht POSTNL: gesloten verklaring

Klachtnummer
# 273352
Gebruiker
fagru
Datum
1 reactie

Details

De klacht


15 september zou mijn pakket geleverd worden . Krijg ik een mail dat de levering is uitgesteld naar 16 september om 17.00 uur. Tot zover geen probleem.
Wat denk je krijg ik op 16 september om 00.30 een mail dat het aflever adres een gesloten verklaren heeft . hoezo ?????
Dit bedrijf is pas 50 jaar 7 dagen in de week geopend.
Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd !
Toch maar voor dhl kiezen .
Tip : Post nl ga je gegevens eens na !
En bezorg gewoon

De oplossing

Tip : Post nl ga je gegevens eens na !

En bezorg gewoon
en vandaag nog leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Faassen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van dit pakket is uitgesteld.

    Ik kan uit uw bericht niet helemaal opmaken of u de afzender van dit pakket bent of de geadresseerde en zonder barcode kan ik helaas niets voor u nakijken. Een gesloten verklaring kan door de geadresseerde worden opgeheven door een briefje mee te geven aan de chauffeur.

    Mocht u nog vragen hebben zou u dan de barcode van het pakket nog door willen geven?

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen