Klacht POSTNL: Gesloten verklaring

Novarush

Waarom heb ik in een keer een gesloten verklaring!. Eerst word het pakket bevestigd tot 2 maal toe en daarna krijg ik een mail met gesloten verklaring. Graag vandaag gewoon bezorgen.

Mijn pakket vandaag zoals afgesproken en initieel bevestigd bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de levering van uw pakket wordt uitgesteld vanwege een gesloten verklaring. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een 'gesloten verklaring' kan bij ons worden aangevraagd als iemand een bepaalde dag in de week geen pakketten wil ontvangen. Dit wordt meestal gebruikt door bedrijven die een bepaalde dag gesloten zijn. Omdat ik van u begrijp dat u op deze dagen gewoon pakketten kunt ontvangen op zaterdagen, heb ik de gesloten verklaring van uw adres verwijderd.