Klacht POSTNL: Gesloten verklaring

Klachtnummer
# 442680
Gebruiker
Novarush
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom heb ik in een keer een gesloten verklaring!. Eerst word het pakket bevestigd tot 2 maal toe en daarna krijg ik een mail met gesloten verklaring. Graag vandaag gewoon bezorgen.

De oplossing

Mijn pakket vandaag zoals afgesproken en initieel bevestigd bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de levering van uw pakket wordt uitgesteld vanwege een gesloten verklaring. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een 'gesloten verklaring' kan bij ons worden aangevraagd als iemand een bepaalde dag in de week geen pakketten wil ontvangen. Dit wordt meestal gebruikt door bedrijven die een bepaalde dag gesloten zijn. Omdat ik van u begrijp dat u op deze dagen gewoon pakketten kunt ontvangen op zaterdagen, heb ik de gesloten verklaring van uw adres verwijderd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen