Opgelost door POSTNL: Gestolen pakket

sad Opgelost
Boos&Co

Mijn pakket (modem Ziggo) is niet bezorgd. 's Avonds laat verscheen ineens de mededeling dat het om 18.54 was afgeleverd. Niet dus. Ook niet bij de buren. Ik heb dit Ziggo gemeld, maar wil dit ook bij PostNL melden.

Mijn klacht nagaan en uitsluiten dat er geen sprake is van diefstal.

Geachte heer/mevrouw Seegers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

Volgens mijn informatie is het pakket inderdaad op uw adres afgeleverd. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

Boos&Co
    Uiteraard heb ik dat allemaal gedaan. Nee, er is niets aangenomen. Overigens verscheen de melding afgeleverd om 18.54 pas om 22.00. Daarvoor was het pakket nog steeds onderweg. Vreemd.
    Geachte heer/mevrouw Seegers,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u inmiddels al navraag heeft gedaan bij uw buren/huisgenoten, maar dat dit heeft niets opgeleverd.

Zoals eerder ook is aangegeven, kunt u in dit geval het beste contact opnemen met de afzender. Die kan dit eventueel bij ons melden zodat het verder uitgezocht kan worden. De afzender kan het vervolgens verder met u afhandelen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Boos&Co
Maar de oplossing kwam niet van PostNL maar van Ziggo.