Opgelost door POSTNL: Gestolen pakket

Jackie Breedveld

Mijn vaders pakket is gestolen door een medewerker van PostNL. Een deel van het pakket is wel aangekomen maar het was duidelijk dat een mes was gebruikt om een deel te stelen. Mijn vader wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijgt totaal geen medewerking van PostNL. Er wordt alleen gezegd dat er een intern onderzoek is geweest en het dossier is gesloten. Aangezien er track en trace opzit moet het toch niet zo moeilijk zijn om de dader te vinden, maar er wordt totaal geen moeite gedaan. Het is een compleet disrespect voor je klanten dat met een verwijzing naar de algemene voorwaarden een interne diefstal van tafel wordt geveegd. Ik zou graag zien dat er serieus en op een nette manier wordt omgegaan met deze klacht.

Mijn vader wil zijn spullen terug en wil dat er op z'n minst serieus naar wordt gekeken.

Geachte mevrouw Breedveld, Bedankt voor uw melding.Graag ontvangt ik van u de gegegevens, zoals wij dit telefonisch hebben besproken.
    Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, ga ik uw melding verder in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice PostNL
    Als besproken prive-info toegevoegd
    Geachte mevrouw Breedveld, Hartelijk dank voor de informatie. Naar aanleiding van de ons telefoongesprek heb ik met het ontvangen van uw gegevens, het onderzoek heropend.
    Zodra het onderzoek is afgerond, informeer ik u over de uitkomst.Met vriendelijke groet,
    Jackie Breedveld
    Hartelijk dank, ik verneem graag verder van u.
    Geachte mevrouw Breedveld,ik heb inmiddels contact opgenomen met uw vader. Helaas is het pakket tot op heden niet gevonden.Ik heb met dhr. Breedveld afgesproken ook deze week nog eens her en der te informeren.Zodra ik hier uitsluitsel over heb informeer ik hem over de uitkomst.Met vriendelijke groet,
    PostNL KLantenservice
    Jackie Breedveld
    Dank voor de update. Helaas geen bevredigende situatie.
    Groet
    Geachte mevouw Breedveld,Heb met dhr Breedveld afgesproken , dat ik volgende week nogmaals op onderzoek ga en hem hierover informeer.Ik wil u daarom vragen deze berichtgeving op afgehandeld te zetten. Mocht u op een later tijdstip toch nog vragen hebben dan kunt u deze natuurlijk altijd stellen.Met vriendelijke groet,
    Jackie Breedveld
    Goedemorgen, voordat ik deze klacht sluit zou ik graag vernemen:
    a) of u inmiddels nog op onderzoek bent gegaan en b) concrete contactgegevens voor een later moment.
    groet
    Geachte mevrouw Breedveld,Ik ga deze week nogmaals contact opnemen met de afdeling onbestelbare stukken. Zodra ik dit heb gedaan, neem ik zoals afgesproken, contact op met dhr. Breedveld.Uiteraard kunt u via onze klantenservicenumer 0900-0990 contact opnemen. U kunt natuurlijk ook een nieuw berichtje achterlaten op klachtenkompas of via het klachtenformulier op onze site.
    Link: http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/klacht.aspxDe klacht staat geregistreerd onder nummer:00726121.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Iteke
    Jackie Breedveld
    Dank, nog steeds jammer dat het probleem niet is opgelost, maar dank voor uw correcte behandeling.