Opgelost door POSTNL: Getekend maar een ander pakket afgegeven.

content Opgelost
tdbvdv

Goedendag,

Op 28 Februari 13:42 zijn er volgens de 2 tracking codes een bubbel envelop van aliexpres en een pakket met daarin een iphone bezorgd. Er is toen getekend voor de iphone, maar alleen de envelop werd overgedragen.

De iphone die verzekerd is voor 250 euro door de afzender is dus niet overgedragen door de pakket bezorger. Terwijl de tracking codes op precies dezelfde tijd zijn gescand.

De afzender heeft hierover een klacht ingediend bij postnl, en er is toen een onderzoek gestart wat nog bezig is.
Ik nu bijna 3 weken wat ik te lang vind duren en het zou misschien minder vervelend zijn als ik hierover geupdate werd.

Ik heb "gelukkig" bewaking camera beelden van de bezorging waarop duidelijk te zien is dat er maar 1 bubbel envelop werd afgegeven.

Andere vreemde dingen die bij deze bezorger gebeurd zijn:

1. Er is een pakket in de brievenbus bezorgd door deze bezorger, dit pakket moest getekend worden en had de bezorger zelf gedaan.

2. Nadat deze bezorger een keer iets bezorgd had lag er een grote tak midden op het pad naar het huis. Inbrekers doen dit om te kijken of iemand op vakantie is bijvoorbeeld.

3. Ik heb een rdw kenteken check gedaan van de bus waarmee bezorgt word en daar staat dat het voertuig niet WAM verzekerd is. Dit staat al bijna 3 weken zo vermeld.

Ik wil niet voorbarig zijn met mijn conclusie, maar deze bezorger komt niet echt betrouwbaar over.

En ik snap dat postnl tijd nodig heeft om mijn pakket te vinden maar als dit een simpele fout was geweest van de bezorger dan had het pakket al gevonden moeten zijn. Verder lijkt het mij een goed idee om op deze website ter vergelijking te vermelden hoeveel pakketjes er WEL goed bezorgd zijn.

MvG

Mij op de hoogte houden, en uiteindelijk mijn pakket bezorgen aub.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er een onderzoek is opgestart voor de afzender. Wij houden alleen de afzender op de hoogte van het onderzoek. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender.

De reden dat wij u doorverwijzen naar de afzender, is omdat de afzender onze opdrachtgever is en ons betaald heeft voor de verzending. Dat maakt de afzender onze klant, en omdat u de afzender betaald heeft, bent u de klant van de afzender. In dit geval kunt u de afzender aanspreken over het feit dat u nu niet gekregen heeft waarvoor u betaald heeft, en de afzender kan ons aanspreken over het feit dat hij ons betaald heeft voor een service die wij niet goed uitgevoerd hebben.

tdbvdv
Goedendag, Ik heb mijn geld terug gekregen van de afzender. Ik weet niet hoe het opgelost zou worden zonder camera beelden. Mijn advies is daarom kijk goed uit als je voor een pakket tekend. En ik heb honderden pakket gekregen die wel goed bezorgd zijn, daar wil ik deze bezorgers voor bedanken. Advies voor postnl is om beter te kijken wie ze in dienst nemen. Mvg