Opgelost door POSTNL: getreiter door POSTNL bezorger

angry Opgelost
Caramelo070

De postbode in de wijk, weigert al geruime tijd de laatste trap op de 3e etage op te lopen om mijn pakket voor de deur af te leveren. Hij stopt halverwege, gooit mijn pakket op de grond en schuift het dan door alle vuil naar de deur van hier alsjeblief. Nu ik hem erop aangesproken heb , vond meneer dat hij drie etages op moet lopen en ik maar rekening moet houden dat hij moe is. Bij de buren kan hij alles wel netjes leveren, (die zijn blank) maakt niet uit hoe groot het pakket is. alleen bij mij vertikt hij het. In het verleden heeft meneer zelfs geweigerd helemaal naar boven te komen. Ik ben getint, homo en en heb reuma. Hierdoor laat ik veel via internet bezorgen omdat ik niet de mogelijkheid heb alles te dragen.

Sins ik wederom een klacht heb ingediend (6 sept) sprak meneer mij vandaag aan (11 sept) en kwam verhaal halen. Gaf mij duidelijk te kennen dat niks met mijn klacht wordt gedaan en ik toch niet serieus worst genomen. Niemand gelooft mij dat hij discrimineert dus blijf maar lekker indienen. Meneer blijft dus treiteren en voelt zich ongeschonden. Vanuit post NL heb ik meerdere keren verzocht om een leidinggevende te spreken. Zij weigeren mij te woord te staan zodat ik mijn kant van het verhaal kan doen. De desbetreffende medewerker kan elk leugen vertellen en ik krijg geen terugkoppeling. Ik voel mij gedenigreerd en onbeschoft en onmenselijk behandeld door PostNL en deze bezorger van hen.

excuses en te woord worden gestaan door POSTNL en dat het ophoudt. ik ben afhankelijk van bezorgingen vanwege mijn reuma, en crohn.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u zich gediscrimineerd voelt door onze bezorger. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

Caramelo070
Uiteindelijke oplossing Als het ook daadwerkelijk gebeurd dan is dat ok. Tot nu toe blijf ik klagen en meneer weigert mijn pakket aan de deur te leveren maar stopt 2meter verder. Hij gaf nog te kennen dan zijn leidinggevende hem gelijk gaf. En dat ik kan blijven klagen maar niet serieus word genomen. Dus wat schiet dat op dat het nu weer naar zijn leidinggevende gaat! Niks dus. Wordt openlijk toegegeven dat er niks gebeurd. Omdat er geen terugkoppeling is en geen wederhoor kan de bezorger alles vertellen wat hem in gelijk stelt. En ik niet weet hoe erover mij gesproken wordt. Dus al met al heb ik hier geen zak aan!