Klacht POSTNL: Gewelddadige bezorgster die mijn pakket niet wilde geven.

sad Niet opgelost
Bouloum

Ik woon in een flat op de 5de verdieping. De bezorger belde aan en via de intercom maakte zij zich kenbaar als post nl. Ik vroeg of ze naar boven zou komen waarop ze antwoordde dat mag niet vanwege Corona op een boze onbeschoft manier , daarna volgde ze met dan niet! Ik ben naar beneden gegaan om mijn pakket in ontvangst te nemen maar ze weigerde het aan mij te geven. Ik bleef herhalen dat ik mijn pakket wilde en probeerde het uit de openstaande busje te pakken waarop de medewerkster me hardhandig wegduwde en mijn hand heeft bezeerd . Ik ben rustig gebleven en wilde geen geweld gebruiken om alsnog mijn pakket te krijgen. Ze heeft een briefje door de brievenbus gegooid dat ik niet thuis was en mijn pakketje had gemist. Ze zij doe maar een klacht indienen. Graag wil ik mijn klacht bij u indienen en desnoods aangifte tegen deze bezorger indienen

Mijn klacht in behandeling nemen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het gedrag van deze chauffeur. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met uw hand. Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het depot en die gaat dit bespreken met de betreffende medewerker om herhaling van dergelijk gedrag te voorkomen. Ik zie helaas dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. Als er op het pakket een onterechte reden van retour staat, dan kan de afzender hierover nog een klacht bij ons indienen en eventueel restitutie aanvragen voor de verzendkosten. U bent uiteraard vrij om aangifte te doen bij de politie wanneer u gewond bent geraakt.

Bouloum
De bezorger zal aangesproken worden op zijn gedrag. Mijn pakket is onterecht retour gezonden naar Blokker en moet nu 14 dagen totdat mijn aankoopbedrag retour komt. Verder heb ik nog steeds geen duidelijkheid over het bezorg beleid van PostNL. Moeten wij naar beneden om onze pakketten in ontvangst te nemen? Mvg. Mw. Bouloum