Klacht POSTNL: Gewoon geen contact te krijgen!!!!

chibu

Mijn klacht is, dat postnl voor de tweede keer mijn pakket is kwijt geraakt in Engeland, wel afgeleverd staat er op de site maar mijn zus heeft het pakket helemaal niet ontvangen!!! Ook geen briefje waarop zou moeten staan dat het vandaag of bij de buren is afgeleverd, gewoon niets en dat in december en nu weer, dan wel verzekerd nu maar goed dat neemt de teleurstelling niet weg!! Dat postnl telefonisch dus ook niet bereikbaar is , tot 4x toe in de wacht gezet maar niemand die je te woord staat vind ik echt schandalig en ben echt heel gefrustreerd dat er zogenaamd vanalles voor je gedaan wordt maar niets is minder waar!

Me te woord staan, helpen te zoeken wat er met mijn pakket is gebeurd en zorgen dat die pakketten gewoon is aankomen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u via PostNL naar het Verenigd Koninkrijk heeft gestuurd. Uw pakket heeft een afleverscan, maar is niet door uw zus in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap heel goed dat u graag wilt weten wat er met dit pakket is gebeurd. Zojuist heb ik een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres van u. In deze e-mail vindt u een link naar ons navraagformulier. Als u dit formulier zo nauwkeurig mogelijk invult kan uw onderzoek in behandeling worden genomen. Na het terugsturen van het ingevulde formulier zult u binnen twaalf werkdagen een reactie van een collega van het onderzoeksteam ontvangen. Deze collega zal u dan uitleggen hoe het onderzoek verder zal verlopen. Vult u het formulier vandaag in dan ontvangt u uiterlijk woensdag 10 juni een reactie.