Klacht POSTNL: Gewoon thuis, maar melding ‘we hebben u gemist’

nykelenstam

Ik ben de hele avond speciaal thuis gebleven omdat mijn pakketje bezorgd zou worden. Daarnaast ook nog eens €2,99 betaald zodat het dezelfde dag nog bezorgd zou worden.

Ineens kreeg ik de melding ‘we hebben u gemist’ terwijl de bel gewoon werkt (dit heb ik gecheckt) en ik een hond heb die aanslaat als er iemand bij de deur staat. Ook zat er geen briefje in de deur dus de bezorger is gewoon niet langs geweest.

Ik wil graag dat de desbetreffende bezorger hier op aangesproken wordt! Zonde van mijn tijd geweest nu.

Daarnaast ook erg teleurstellend dat ik €2,99 heb betaald aan bol.com, want die hebben ook de melding gekregen dat ik niet thuis ben geweest. Levert me dus niks op!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat de bezorger ten onrechte heeft aangegeven dat de bezorgpoging is mislukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u flink van de situatie baalt. U heeft tenslotte extra betaald voor deze bezorging. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van het depot in uw regio. Binnen twee werkdagen wordt de verantwoordelijke medewerker op dit gedrag aangesproken. Daarna zou de situatie niet opnieuw mogen voorkomen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.