Opgelost door POSTNL: Gigantische administratieve blunder

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476782
Gebruiker
cheyenne19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

PostNL heeft me weer eens negatief verbaasd. Mijn pakket is zonder mijn toestemming bij iemand in Castricum geleverd, in plaats van bij mij in Amsterdam. Dit is een grote administratieve blunder geweest, waarbij er geen verantwoordelijkheid wordt genomen voor de extra gemaakte verzendkosten (het versturen van het pakket naar de juiste locatie, via PostNL). Dit is wel een erg goed verdienmodel; geld verdienen aan jullie eigen fouten! Om nog maar over m’n privacy en de fraudegevoeligheid hiervan te zwijgen.

De oplossing

De extra kosten van €4,50 dienen alsnog vergoed te worden. Ik heb het verzendbewijs van de extra kosten die via PostNL zijn gemaakt. Daarnaast wil ik een excuus en dat mijn post nooit meer naar een vreemde wordt verstuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cheyenne19
Datum
Uiteindelijke oplossing
“Mandy” van de Facebook chat gaat het als het goed is rechtzetten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen